ქაქუცა ჩოლოყაშვილის
სახელობის
ქალაქ თბილისის N 178 საჯარო სკოლა
ხელმძღვანელი: ნინო მამუჩიშვილი
(I სემესტრი)
N
|
თარიღი
|
განსახილველი
საკითხები
|
პასუხისმგებელი
პირი
|
1
|
სექტემბერი
|
1.კათედრის ხელმძღვანელის
და მდივნის არჩევა;
2.კათედრის სამოქმედო
გეგმის შემუშავება და დამტკიცება;
3.პედაგოგთა საათების
საორიენტაციო განაწილება;
4.სასწავლო პროცესის
დაწყებისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების დაგეგმვა და განხორციელება;
5.პირველი სასწავლო
დღის დაგეგმვა;
|
კათედრის ხელმძღვანელი
|
2
|
ოქტომბერი
|
1.სკოლის შინაგანაწესის
გაცნობა;
2.კათედრის წევრთა
შორის ურთიერთდასწრების დაგეგმვა;
3.კულტურული ღონისძიებების
დაგეგმვა;
|
კათედრის ხელმძღვანელი
|
3
|
დეკემბერი
|
1.კათედრის წევრთა
შორის ურთიერთდასწრების შედეგების განხილვა და საჭიროებების დადგენა;
2.შედეგების გაუმჯობესების
გზების ძიება და დასახვა;
|
კათედრის ხელმძღვანელი
|
II სემესტრი
1
|
იანვარი
|
|
კათედრის ხელმძღვანელიგან
|
2.
|
მაისი
|
1.ჩატარებული
მუშაობის ანალიზი, გამოცდილების ურთიერთგაზიარება
2.მეორე სემესტრის
შედეგების ანალიზი
3. პირველი და მეორე სამესტრის შედეგების შედარება,
ანალიზი
|
კათედრის ხელმძღვანელი
|
დაწყებითი კლასების კათედრის 2017 / 2018 სასწავლო წლის
სამოქმედო გ ე გ მ ა
სსიპ ----N178-------------------------- საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების კათედრის სხდომის
ოქმი
№ 1
ქ. -თბილისი---------
12.__.09.2017წ.
სხდომის
დაწყების დრო: 12__:00__ სთ
სხდომას
ესწრებოდნენ:
კათედრის
წევრები: აფხაზაშვილი მანანა, გიორგაძე ია, კერატისვილი ლალი, ფეიქრისვილი ნინო,
ბურდული ლია, ჩიტაძე ირინა, თანდილაშვილი ირმა, მაისურაძე ლია, ბულისკერია
გულთამზე, ხუნაშვილი ცისია, ღუბიანური ლია, კაკაჩია ნინო, ჯაჯანიძე მარინა, მამუჩიშვილი
ნინო, ჯაბაური ლუიზა, გერლიანი მაია, ნარინდოშვილი მაია, ჟუჟუნაშვილი ცისანა,
პაპუაშვილი თინათინ.
სხდომას აგრეთვე ესწრებოდნენ სკოლის დირექტორი და
დირექტორის მოადგილე.
სხდომას
საპატიო მიზეზით არ ესწრებოდა:
სხდომა გახსნა დირექტორის
მოადგილემ. მან
დამსწრე
საზოგადოებას გააცნო დღის წესრიგი და მიმართა
მათ, ხომ არ სურდათ დღის წესრიგში რაიმე საკითხის
დამატება.
კენჭი ეყარა
წინადადებას დღის წესრიგის დამტკიცების შესახებ:
მომხრე
----- 19 მასწავლებელი
წინააღმდეგი-
0
დაადგინეს: დამტკიცდეს დღის წესრიგი წარმოდგენილი სახით.
დღის
წესრიგი:
1.
კათედრის
თავმჯდომარისა და მდივნის არჩევა;
2.
კათედრის სამოქმედო გეგმის დამტკიცება;
3.
გრიფირებული
და დამხმარე სახელმძღვანელოების შერჩევა;
4.
პედაგოგთა
საათების საორიენტაციო განაწილება;
5.
სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების განხორციელება;
საკითხი N1.კათედრის
თავმჯდომარისა და მდივნის არჩევა
მომხსენებელი: სსიპ ---N178------------------საჯარო
სკოლის დირექტორის მოადგილე - ---------------ია წიკლაური-------------------
მოისმინეს:
ქალბატონმა __ია წიკლაურმა________________________
დამსწრე საზოგადოებას კიდევ ერთხელ შეახსენა კათედრის მუშაობის პრინციპები და
გადაწყვეტილების მიღების წესი. ასევე შეახსენა, რომ საქართველოს განათლებისა და
მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 11 მარტის N36/ნ ბრძანების დანართით დამტკიცებული
„ეროვნული სასწავლო გეგმის“ მე-7 მუხლის მე-3 პუნქტის „ა“ ქვეპუნქტის შესაბამისად,
კათედრის თავმჯდომარეს ირჩევს კათედრა ერთი სასწავლო წლის ვადით.
შესაბამისად, საქართველოს კანონმდებლობის მოთხოვნათა დაცვით, სკოლამ უნდა აირჩიოს კათედრის თავმჯდომარე. კათედრის სხდომების ოქმების წარმოებისათვის კი საჭიროა არჩეულ იქნეს მდივანი. ქ-ნმა იამ--- დეტალურად აღწერა კათედრის თავმჯდომარის ფუნქციები, მათ შორის კათედრის შეხვედრების ორგანიზება, დღის წესრიგის მომზადება, ოქმებისა და სხვა დოკუმენტაციის წარმოება-შენახვა; სკოლის მართვის ორგანოებისათვის კათედრის შეხვედრების შედეგად მიღებულ გადაწყვეტილებათა მიწოდება; პროფესიული განვითარებისთვის სასარგებლო აქტივობების ორგანიზება;
ქალბატონმა _ია წიკლაურმა____ დამსწრე საზოგადოებას შეახსენა ისიც, რომ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011
წლის 11 მარტის N36/ნ ბრძანების დანართით დამტკიცებული „ეროვნული სასწავლო გეგმის“
მე-7 მუხლის მე-3 პუნქტის „ბ“ ქვეპუნქტის შესაბამისად, ერთი და იმავე პირის არჩევა
კათედრის თავმჯდომარედ შესაძლებელია ზედიზედ სამჯერ და მოუწოდა კათედრის წევრებს
წამოეყენებინათ თავიანთი კანდიდატურები.
აღნიშნულ
საკითხზე აზრი გამოთქვეს: -178-ე
სკოლის-- მასწავლებელმა---გულთამზე ბულისკერიამ, მან-----კათედრის თავმჯდომარედ დაასახელა -ნინო მამუჩიშვილი----,
ხოლო მდივნად -თინათინ პაპუაშვილი----. მან ხაზი გაუსვა დასახელებული
კანდიდატების განათლებას, გამოცდილებას,
მათ კვალიფიციურობასა და დასაკავებელ თანამდებობებთან შესაბამისობას.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
სასწავლო წლის ვადით დაწყებითი კლასების კათედრის თავმჯდომარედ არჩეულ იქნეს --ნინო მამუჩიშვილი--. კათედრის მდივნად -თინათინ პაპუაშვილი---.
მომხრე
--19---
წინააღმდეგი-
0
საკითხი N2.
კათედრის სამოქმედო გეგმის
დამტკიცება
მომხსენებელი: კათედრის თავმჯდომარე -ნინო
მამუჩიშვილი
მოისმინეს: კათედრის თავმჯდომარემ დამსწრე საზოგადოებას შეახსენა, რომ კათედრა
თავისი ფუნქციების განსახორციელებლად, „ეროვნული სასწავლო გეგმის“ მე-7 მუხლის
მე-5 პუნქტის თანახმად, უნდა შეიკრიბოს სემესტრში მინიმუმ ორჯერ.
კათედრის ეფექტურად
მუშაობისათვის საჭიროა შემუშავებულ იქნეს კათედრის სამოქმედო გეგმა, რომლითაც განისაზღვრება
კათედრის მიერ სასწავლო წლის განმავლობაში განსახორციელებელი ღონისძიებები და მათი
განხორციელების პერიოდი. მან კათედრის წევრებს გააცნო 2017-2018 სასწავლო წლის კათედრის სამოქმედო გეგმის სამუშაო ვერსია.
აზრი გამოთქვა: პედაგოგმა, ირმა თანდილაშვილმა. აღნიშნა, რომ წარმოდგენილი
სამოქმედო გეგმა კათედრაში გაერთიანებულ ყველა პედაგოგს აძლევს შესაძლებლობას და ასევე
მიმართულებას ეფექტურად წარმართოს თავისი საქმიანობა.
სხდომის თავმჯდომარემ კათედრის წევრებს მოუწოდა
კენჭი ეყარათ კათედრის სამოქმედო გეგმისათვის წარმოდგენილი სახით
კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე
--19---
წინააღმდეგი-
0
დაადგინეს: დამტკიცდეს დაწყებითი კლასების კათედრის 2017-2018 სასწავლო წლის სამოქმედო
გეგმა დანართი N1-ის
შესაბამისად.
საკითხი N3.გრიფირებული
სახელმძღვანელოების არჩევა
მომხსენებელი: სსიპ ---N178--- საჯარო სკოლის
კათედრის თავმჯდომარე -ნინო მამუჩიშვილი.
მოისმინეს:
ქალბატონმა ნინომ დამსწრე საზოგადოებას შეახსენა, რომ
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 11 მარტის N 36/ნ
ბრძანების დანართის მე-10 მუხლის მე-4 პუნქტის თანახმად ,,შერჩეული გრიფმინიჭებული
სახელმძღვანელო კონკრეტულ სკოლაში მოქმედებს არჩევიდან 5 წლის განმავლობაში’’. სსიპ
-N178
საჯარო სკოლამ 2011-2012 და 2012-2013 სასწავლო წელს აირჩია გრიფირებული
სახელმძღვანელოები, რომლითაც უნდა ასწავლონ 5 წლის განმავლობაში. შესაბამისად 2016-2017 სასწავლო წლისთვის ვადა
გაუვიდა I-VI კლასის გრიფირებულ სახელმძღვანელოებს, რომელიც უცვლელად დატოვა
სკოლამ ახალი სახელმძღვანელოების არ არსებობის გამო.
ქალბატონმა ნინომ დამსწრე საზოგადოებას შეახსენა, რომ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 11
მარტის N36/ნ ბრძანების დანართით დამტკიცებული ,,ეროვნული სასწავლო გეგმის“ 26-ე
მუხლის მე-3 პუნქტის მიხედვით, მასწავლებელს უფლება აქვს,
ეროვნული სასწავლო გეგმის 25-ე მუხლის „ა“ და „ბ“ ქვეპუნტებით გათვალისწინებული
სახელმძღვანელოების გარდა, სწავლებისას დამატებითი რესურსის სახით გამოიყენოს სხვა
საგანმანათლებლო რესურსი და თვალსაჩინოება.
აღნიშნულიდან
გამომდინარე, კათედრის სხდომაზე მასწავლებლების მიერ მოხდა დამხმარე სახელმძღვანელოების
შერჩევა.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
2017-2018 სასწავლო წლისათვის გამოსაყენებელი
გრიფირებული და დამხმარე სახელმძღვანელოების ნუსხა განისაზღვროს დანართი N2 შესაბამისად.
მომხრე
--19---
წინააღმდეგი-
0
საკითხი N4. პედაგოგთა
საათების საორიენტაციო განაწილება
მომხსენებელი: სსიპ ---N178------- საჯარო სკოლის
დირექტორი - ---ნანა ლაბაძე----
მოისმინეს:
ქალბატონმა --ნანამ----------- დამსწრე
საზოგადოებას გააცნო პედაგოგებისათვის საათების სავარაუდო გადანაწილების გეგმა და
მოუწოდა კათედრის წევრებს შენიშვნების შემთხვევაში დაეფიქსირებინათ საკუთარი აზრი.
კათედრის წევრები გაეცნენ სავარაუდო საათობრივ ბადეს და შენიშვნები არ გამოუთქვამთ.
კათედრის თავმჯდომარემ კენჭისყრაზე
დააყენა პედაგოგთა საათების გადანაწილების საკითხი.
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
პედაგოგთა საათები განაწილდეს შემდეგნაირად:
_I, II, III, IV_________________________ კვირაში 18-18---სთ
(კლასების მიხედვით მიუთითეთ)
მომხრე
-----19 მასწავლებელი
წინააღმდეგი-
0
საკითხი N5. სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელი
სამუშაოების განხორციელება
მომხსენებელი: სსიპ --N178-------------- საჯარო
სკოლის დაწყებითი კლასების კათედრის
თავმჯდომარე ---------------ნინო მამუჩიშვილი-.
მოისმინეს:
ქალბატონმა -----ნინომ-----------
დამსწრე საზოგადოებას კიდევ ერთხელ შეახსენა სკოლის მიზნები, კათედრის როლი სკოლის
განვითარებაში, კათედრის წევრთა ფუნქციები.
სასწავლო პროცესის დასაწყებად
სკოლის დირექციის მიერ ყველა პირობაა შექმნილი. შესაბამისად, სასწავლო პროცესის
წარმატებით განხორციელებისათვის საჭიროა მასწავლებელთა მხრიდან სამუშაო პროცესის
აქტიურად წარმართვა და პროექტების შემუშავება, რომელშიც ჩაერთვებიან სკოლის
მოსწავლეები.
მან ასევე ისაუბრა
კოორდინირებული მუშაობის უპირატესობაზე და აღნიშნა, რომ წარმატებული მუშაობისათვის
აუცილებელია საგნობრივი ჯგუფის საგნის/საგნების სწავლების კოორდინირება. კათედრა მიმდინარე სასწავლო წელს გეგმავს სხვადასხვა თემებზე ღია
და ინტეგრირებული გაკვეთილების ჩატარებას, რაშიც სასურველია თითოეული მასწავლებელი
ჩაერთოს და სასწავლო წლის განმავლობაში რამდენიმე
აქტივობა განახორციელოს.
კათედრის
თავმჯდომარემ კათედრის წევრებს დაავალა ერთობლივად შეიმუშაონ 2017-2018 სასწავლო
წლის განმავლობაში განსახორცელებელი აქტივობების/ღონისძიებების გეგმები.
აზრი
გამოთქვა: _მანანა აფხაზაშვილმა,
მან აღნიშნა, რომ ღია გაკვეთილის ჩატარებისას მოსწავლეები
ეჩვევიან დამსწრე საზოგადოების წინაშე თავის წარმოჩენას, ეს ხელს უწყობს პრეზენტაციის
უნარის გამომუშავებას. ღია გაკვეთილის დროს მოსწავლე კონკრეტულ თემაზე ახდენს კონცენტრირებას და მეტად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
ამასთანავე კლასი აქტიური ხდება ჯგუფური
მუშაობის თვალსაზრისითაც.
თავმჯდომარემ კათედრის წევრებს მიმართა კენჭი ეყარათ აღნიშნული
საკითხისათვის
კენჭისყრის
შედეგად კათედრამ დაადგინა:
ცნობად იქნეს მიღებული კათედრის
თავმჯდომარის მიერ მოწოდებული ინფორმაცია სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის
მოსამზადებელ სამუშაოებთან დაკავშირებით.
მომხრე
----- 19
წინააღმდეგი-
0
დღის წესრიგით
გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დაიხურა.
სხდომის დასრულების დრო: 14__:_25_ სთ
კათედრის
თავმჯდომარე: ----ნინო მამუჩიშვილი--------------------.
მდივანი:
-----თინათინ
პაპუაშვილი--------------------------.
დანართი 1
სსიპ -N178------- საჯარო სკოლის
-დაწყებითი კლასების-- კათედრის 2017-2018 სასწავლო წლის
მუშაობის სამოქმედო გეგმა
(1 სემესტრი)
N
|
თარიღი
|
განსახილველი თემები
|
პასუხისმგებელი პირი
|
1
|
სექტემბერი
|
1. კათედრის თავმჯდომარისა და მდივნის არჩევა;
2. კათედრის სამოქმედო გეგმის დამტკიცება;
3. გრიფირებული და დამხმარე სახელმძღვანელოების შერჩევა/განხილვა;
4. პედაგოგთა საათების საორიენტაციო განაწილება;
5. სასწავლო პროცესის დაწყებისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების განხორციელება;
|
კათედრის თავმჯდომარე
_______________ |
2
|
ოქტომბერი
|
|
კათედრის თავმჯდომარე
_______________ |
3
|
დეკემბერი
|
|
კათედრის თავმჯდომარე
_______________ |
(II სემესტრი)
N
|
თვე
|
განსახილველი თემები
|
პასუხისმგებელი პირი
|
1
|
აპრილი
|
|
კათედრის თავმჯდომარე
_______________ |
2
|
ივნისი
|
1. მეორე სემესტრის შეჯამება
2. II სემესტრის განმავლობაში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი;
.
|
კათედრის თავმჯდომარე
_______________ |
შეხვედრა მასწავლებლებთან-ორგანიზატორი: ნინო მამუჩიშვილი
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: I შეხვედრა -13.10.2017
II შეხვედრა -20.10.2017
III შეხვედრა-27.10.2017
|
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა: სამოქმედო გეგმაზე მუშაობა
1.
- თვითშეფასების კითხვარი - საკუთარი საქმიანობის
თვითკრიტიკული ანალიზის მძლავრი ინსტრუმენტი
2.
თვითშეფასების კითხვარის
ანალიზი და საჭიროებების დადგენა
3.
სამოქმედო გეგმის შედგენა
საჭიროებების გათვალისწინებით და eschool-ში
ასახვა (ელექტრონულ სისტემაში განთავსების ინსტრუქცია)
|
შეხვედრის
/ შეხვედრების მიზანი: მასწავლებლები შეძლებენ თვითშეფასების კითხვარის აუცილებლობის
დანახვას, შეძლებენ გაიაზრონ კითხვარის ობიექტურად შევსების აუცილებლობა, შეძლებენ
დასახონ მიზნები საკუთარი პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად. შეძლებენ დაადგინონ თავიანთი
საჭიროებები, ასახონ სამოქმედო გეგმაში და განათავსონ eschool-ში.
|
https://drive.google.com/file/d/0B4DTrir1PPDLdjltZWowRVllVmc/view?usp=sharing გადადით ლინკზე და იხილეთ პრეზენტაცია













სიტუაციური ამოცანები:
1.ერთერთი სკოლის მასწავლებელმა თვითშეფასების
კითხვარი შეავსო ობიექტურად და საკმაოდ დაბალი თვითშეფასება გამოუვიდა.
უპასუხეთ
კითხვებს:
·
სკოლის დირექტორის ან მშობლების
მხრიდან დასჯის საფუძველი შეიქმნება თუ არა დაბალი თვითშეფასება?
·
რა გრძნობა დაეუფლება მასწავლებელს?
·
შეეცდება თუ არა თავისი პრაქტიკის
გაუმჯობესებას?
·
მოგებული დარჩება თუ არა მასწავლებელი?
მოსწავლე? მშობელი?
2.მასწავლებელმა ყველა პუნქტში დაიწერა მაღალი
შეფასება, კმაყოფილი დარჩა და გააგრძელა მოღვაწეობა.
·
სკოლის დირექტორის ან მშობლების
მხრიდან დასჯის საფუძველი შეიქმნება თუ არა ეს ქმედება?
·
რა გრძნობა დაეუფლება მასწავლებელს?
·
შეეცდება თუ არა თავისი პრაქტიკის
გაუმჯობესებას?
·
შეძლებს თუ არა კარიერულ წინსვლას
მასწავლებელი?
·
კმაყოფილი იქნება მასწავლებელი?
მოსწავლე? მშობელი?
მინიგამოკითხვა
რაზეა დაფუძნებული
თვითშეფასების კითხვარი?
|
რატომ უნდა შეავსოს
ყველა მასწავლებელმა თვითშეფასების კითხვარი, თუ ის არც კრედიტს იძლევა და არც ისჯება
შეუვსებლობის შემთხვევაში?
|
რა სარგებელი
შეიძლება მოუტანოს სწორად გააზრებულმა და შევსებულმა კითხვარმა მასწავლებელს?
|
რა მოგცათ დღევანდელმა
შეხვედრამ?
|
N
|
სახელი გვარი
|
ჩატარების
თარიღი
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხელმოწერა
|
1
|
ლალი კერატიშვილი
|
|||
2
|
მანანა აფხაზაშვილი
|
|||
3
|
ია გიორგაძე
|
|||
4
|
ნინო ფეიქრიშვილი
|
|||
5
|
ლია ბურდულუ
|
|||
6
|
ირინა ჩიტაძე
|
|||
7
|
ირმა თანდილაშვილი
|
|||
8
|
ლია მაისურაძე
|
|||
9
|
გულთამზე ბულისკერია
|
|||
10
|
ცისია ხუნაშვილი
|
|||
11
|
ლია ღუბიანური
|
|||
12
|
ნინო კაკაჩია
|
|||
13
|
ნინო მამუჩიშვილი
|
|||
14
|
მარინა ჯაჯანიძე
|
|||
15
|
ლუიზა ჯაბაური
|
|||
16
|
თინათინ პაოუაშვილი
|
|||
17
|
მაია ნარინდოშვილი
|
|||
18
|
მაია გერლიანი
|
|||
19
|
ცისანა ჟუჟუნაშვილი
|
|||
20
|
ია წიკლაური
|
|||
21
|
ნანა ლაბაძე
|
No comments:
Post a Comment