პედაგოგებთან შეხვედრის ორგანიზება

შეხვედრა მასწავლებლებთან-ორგანიზატორი: ნინო მამუჩიშვილი

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:     შეხვედრა  -13.10.2017
                                                                      II შეხვედრა -20.10.2017
                                                                      III შეხვედრა-27.10.2017


შეხვედრის / შეხვედრების თემა:    სამოქმედო გეგმაზე მუშაობა
1.       - თვითშეფასების კითხვარი - საკუთარი საქმიანობის თვითკრიტიკული ანალიზის მძლავრი ინსტრუმენტი
2.       თვითშეფასების კითხვარის ანალიზი და საჭიროებების დადგენა
3.       სამოქმედო გეგმის შედგენა საჭიროებების გათვალისწინებით და eschool-ში ასახვა (ელექტრონულ სისტემაში განთავსების ინსტრუქცია)

შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი: მასწავლებლები შეძლებენ თვითშეფასების კითხვარის აუცილებლობის დანახვას, შეძლებენ გაიაზრონ კითხვარის ობიექტურად შევსების აუცილებლობა, შეძლებენ დასახონ მიზნები საკუთარი პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად. შეძლებენ დაადგინონ თავიანთი საჭიროებები, ასახონ სამოქმედო გეგმაში და განათავსონ eschool-ში.





https://drive.google.com/file/d/0B4DTrir1PPDLdjltZWowRVllVmc/view?usp=sharing გადადით ლინკზე და იხილეთ პრეზენტაცია

შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები:

I შეხვედრა
შეხვედრის თრიღი: 13.10.2017წ
შეხვედრის თემა:   თვითშეფასების კითხვარი - საკუთარი საქმიანობის თვითკრიტიკული ანალიზის მძლავრი ინსტრუმენტი

·         რა  არის თვითშეფასების კითხვარი და რა მნიშვნელობა აქვს თითოეული მასწავლებლისთვის
·         რას ეფუძნება თვითშეფასების კითხვარი;
·         რაში შეუშლის ხელს მასწავლებელს თვითშფასების კითხვარის შეუვსებლობა



სიტუაციური ამოცანები:
1.ერთერთი სკოლის მასწავლებელმა თვითშეფასების კითხვარი შეავსო ობიექტურად და საკმაოდ დაბალი თვითშეფასება გამოუვიდა.
უპასუხეთ კითხვებს:
·         სკოლის დირექტორის ან მშობლების მხრიდან დასჯის საფუძველი შეიქმნება თუ არა დაბალი თვითშეფასება?
·         რა გრძნობა დაეუფლება მასწავლებელს?
·         შეეცდება თუ არა თავისი პრაქტიკის გაუმჯობესებას?
·         მოგებული დარჩება თუ არა მასწავლებელი? მოსწავლე? მშობელი?

2.მასწავლებელმა ყველა პუნქტში დაიწერა მაღალი შეფასება, კმაყოფილი დარჩა და გააგრძელა მოღვაწეობა.

·         სკოლის დირექტორის ან მშობლების მხრიდან დასჯის საფუძველი შეიქმნება თუ არა ეს ქმედება?
·         რა გრძნობა დაეუფლება მასწავლებელს?
·         შეეცდება თუ არა თავისი პრაქტიკის გაუმჯობესებას?
·         შეძლებს თუ არა კარიერულ წინსვლას მასწავლებელი?

·         კმაყოფილი იქნება მასწავლებელი? მოსწავლე? მშობელი?


მინიგამოკითხვა

რაზეა დაფუძნებული თვითშეფასების კითხვარი?
რატომ უნდა შეავსოს   ყველა მასწავლებელმა თვითშეფასების კითხვარი, თუ ის არც კრედიტს იძლევა და არც ისჯება შეუვსებლობის შემთხვევაში?
რა სარგებელი შეიძლება მოუტანოს სწორად გააზრებულმა და შევსებულმა კითხვარმა მასწავლებელს?

რა მოგცათ დღევანდელმა შეხვედრამ?




დასწრების ფურცელი
N
 სახელი  გვარი
ჩატარების
თარიღი
საკონტაქტო ინფორმაცია
ხელმოწერა
1
ლალი კერატიშვილი



2
მანანა აფხაზაშვილი



3
ია გიორგაძე



4
ნინო ფეიქრიშვილი



5
ლია ბურდულუ



6
ირინა ჩიტაძე



7
ირმა თანდილაშვილი



8
ლია მაისურაძე



9
გულთამზე ბულისკერია



10
ცისია ხუნაშვილი



11
ლია ღუბიანური



12
ნინო კაკაჩია



13
ნინო მამუჩიშვილი



14
მარინა ჯაჯანიძე



15
ლუიზა ჯაბაური



16
თინათინ პაოუაშვილი



17
მაია ნარინდოშვილი



18
მაია გერლიანი



19
ცისანა ჟუჟუნაშვილი



20
ია წიკლაური



21
ნანა ლაბაძე





შეხვედრა II
შეხვედრის თარიღი: 20.10.2017
შეხვედრის თემა: თვითშეფასების კითხვარის ანალიზი და საჭიროებების დადგენა
·         კითხვარის თითოეული თავის განხილვა;
·         საჭიროებების დადგენა;
·         როგორ დავწეროთ თვითრეფლექსია;

    აღნიშნულ შეხვედრაზე ვიმუშავეთ ჯგუფებში, მოვახდინეთ თვითშეფასების კითხვარის ანალიზი. დავადგინეთ საჭიროებები და დავწერეთ თვითრეფლექსიები.
  
    

III შეხვედრა
შეხვედრის თარიღი:27.10.2017
შეხვედრის თემა: სამოქმედო გეგმის შედგენა საჭიროებების გათვალისწინებით და eschool-ში ასახვა (ელექტრონულ სისტემაში განთავსების ინსტრუქცია)

·         სამოქმედო გეგმის შედგენა საჭიროებების გათვალისწინებით;
·         ელექტრონულ სისტემაში განთავსების ინსტრუქცია;

საჭიროებებზე დაყრდნობით შევადგინეთ სამოქმედო გეგმები და განვიხილეთ eshool-ში ასახვის ინსტრუქცია.




   







No comments:

Post a Comment