შეხვედრა მასწავლებლებთან-ორგანიზატორი: ნინო მამუჩიშვილი
https://drive.google.com/file/d/0B4DTrir1PPDLdjltZWowRVllVmc/view?usp=sharing გადადით ლინკზე და იხილეთ პრეზენტაცია
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: I შეხვედრა -13.10.2017
II შეხვედრა -20.10.2017
III შეხვედრა-27.10.2017
|
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: სამოქმედო გეგმაზე მუშაობა
1. - თვითშეფასების კითხვარი - საკუთარი საქმიანობის თვითკრიტიკული ანალიზის მძლავრი ინსტრუმენტი
2. თვითშეფასების კითხვარის ანალიზი და საჭიროებების დადგენა
3. სამოქმედო გეგმის შედგენა საჭიროებების გათვალისწინებით და eschool-ში ასახვა (ელექტრონულ სისტემაში განთავსების ინსტრუქცია)
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი: მასწავლებლები შეძლებენ თვითშეფასების კითხვარის აუცილებლობის დანახვას, შეძლებენ გაიაზრონ კითხვარის ობიექტურად შევსების აუცილებლობა, შეძლებენ დასახონ მიზნები საკუთარი პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად. შეძლებენ დაადგინონ თავიანთი საჭიროებები, ასახონ სამოქმედო გეგმაში და განათავსონ eschool-ში.
|
https://drive.google.com/file/d/0B4DTrir1PPDLdjltZWowRVllVmc/view?usp=sharing გადადით ლინკზე და იხილეთ პრეზენტაცია
შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები:
I
შეხვედრა
შეხვედრის თრიღი: 13.10.2017წ
შეხვედრის თემა: თვითშეფასების კითხვარი
- საკუთარი საქმიანობის თვითკრიტიკული ანალიზის მძლავრი ინსტრუმენტი
·
რა არის თვითშეფასების კითხვარი და რა მნიშვნელობა
აქვს თითოეული მასწავლებლისთვის
·
რას ეფუძნება თვითშეფასების
კითხვარი;
·
რაში შეუშლის ხელს
მასწავლებელს თვითშფასების კითხვარის შეუვსებლობა
სიტუაციური ამოცანები:
1.ერთერთი სკოლის მასწავლებელმა თვითშეფასების კითხვარი შეავსო ობიექტურად და საკმაოდ დაბალი თვითშეფასება გამოუვიდა.
უპასუხეთ კითხვებს:
· სკოლის დირექტორის ან მშობლების მხრიდან დასჯის საფუძველი შეიქმნება თუ არა დაბალი თვითშეფასება?
· რა გრძნობა დაეუფლება მასწავლებელს?
· შეეცდება თუ არა თავისი პრაქტიკის გაუმჯობესებას?
· მოგებული დარჩება თუ არა მასწავლებელი? მოსწავლე? მშობელი?
2.მასწავლებელმა ყველა პუნქტში დაიწერა მაღალი შეფასება, კმაყოფილი დარჩა და გააგრძელა მოღვაწეობა.
· სკოლის დირექტორის ან მშობლების მხრიდან დასჯის საფუძველი შეიქმნება თუ არა ეს ქმედება?
· რა გრძნობა დაეუფლება მასწავლებელს?
· შეეცდება თუ არა თავისი პრაქტიკის გაუმჯობესებას?
· შეძლებს თუ არა კარიერულ წინსვლას მასწავლებელი?
· კმაყოფილი იქნება მასწავლებელი? მოსწავლე? მშობელი?
მინიგამოკითხვა
რაზეა დაფუძნებული თვითშეფასების კითხვარი?
|
რატომ უნდა შეავსოს ყველა მასწავლებელმა თვითშეფასების კითხვარი, თუ ის არც კრედიტს იძლევა და არც ისჯება შეუვსებლობის შემთხვევაში?
|
რა სარგებელი შეიძლება მოუტანოს სწორად გააზრებულმა და შევსებულმა კითხვარმა მასწავლებელს?
|
რა მოგცათ დღევანდელმა შეხვედრამ?
|
N
|
სახელი გვარი
|
ჩატარების
თარიღი
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხელმოწერა
|
1
|
ლალი კერატიშვილი
| |||
2
|
მანანა აფხაზაშვილი
| |||
3
|
ია გიორგაძე
| |||
4
|
ნინო ფეიქრიშვილი
| |||
5
|
ლია ბურდულუ
| |||
6
|
ირინა ჩიტაძე
| |||
7
|
ირმა თანდილაშვილი
| |||
8
|
ლია მაისურაძე
| |||
9
|
გულთამზე ბულისკერია
| |||
10
|
ცისია ხუნაშვილი
| |||
11
|
ლია ღუბიანური
| |||
12
|
ნინო კაკაჩია
| |||
13
|
ნინო მამუჩიშვილი
| |||
14
|
მარინა ჯაჯანიძე
| |||
15
|
ლუიზა ჯაბაური
| |||
16
|
თინათინ პაოუაშვილი
| |||
17
|
მაია ნარინდოშვილი
| |||
18
|
მაია გერლიანი
| |||
19
|
ცისანა ჟუჟუნაშვილი
| |||
20
|
ია წიკლაური
| |||
21
|
ნანა ლაბაძე
|
შეხვედრა
II
შეხვედრის თარიღი: 20.10.2017
შეხვედრის თემა: თვითშეფასების კითხვარის ანალიზი
და საჭიროებების დადგენა
·
კითხვარის თითოეული
თავის განხილვა;
·
საჭიროებების დადგენა;
·
როგორ დავწეროთ თვითრეფლექსია;
აღნიშნულ შეხვედრაზე ვიმუშავეთ ჯგუფებში, მოვახდინეთ
თვითშეფასების კითხვარის ანალიზი. დავადგინეთ საჭიროებები და დავწერეთ თვითრეფლექსიები.
III
შეხვედრა
შეხვედრის თარიღი:27.10.2017
შეხვედრის თემა: სამოქმედო
გეგმის შედგენა საჭიროებების გათვალისწინებით და eschool-ში ასახვა (ელექტრონულ სისტემაში განთავსების ინსტრუქცია)
·
სამოქმედო
გეგმის შედგენა საჭიროებების გათვალისწინებით;
·
ელექტრონულ
სისტემაში განთავსების ინსტრუქცია;
საჭიროებებზე
დაყრდნობით შევადგინეთ სამოქმედო გეგმები და განვიხილეთ eshool-ში ასახვის ინსტრუქცია.













No comments:
Post a Comment